Geplaatst: 05-12-2005 18:56
[43937] Het betreft een 2.4 die na starten slecht loopt en afslaat. Het lijkt erop dat hij te veel benzine krijgt of heeft gehad (in spruitstuk lekken) Auto geeft geen storing aan. Waarde van tempsensor lijkt goed. Auto heeft voor zover ik weet geen drukregelaar.Komen lekkende injectors voor?