Slecht lopen na start

3 reacties

Merk
Volvo
Model
V70
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-12-2005 18:56

[43937] Het betreft een 2.4 die na starten slecht loopt en afslaat. Het lijkt erop dat hij te veel benzine krijgt of heeft gehad (in spruitstuk lekken) Auto geeft geen storing aan. Waarde van tempsensor lijkt goed. Auto heeft voor zover ik weet geen drukregelaar.Komen lekkende injectors voor?