Geplaatst: 05-12-2005 19:17
[43939] Wij hebben een golf vr6 automaat met het volgende probleem.
wanneer de automaat goed warm gereden is (zo'n 60 km lang) dan ligt automaten olie bovenop de automaat ik weet niet precies waar het vandaan komt als ik het schoon maak en dan een tijdje rij is er niks aan de hand alleen wanneer er hard gereden word of een lange afstand dan komt er olie uit en ligt het boven op de bak. wordt deze misschien te warm zodat hij de olie er uit gooit of teveel olie in de bak. wie kent dit probleem?