2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-06-2006 10:02
[58345] Onder het rijden gaat soms het olielamje knipperen. oliedrukzender en dashboardklok zijn al vervangen.. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn??