Geplaatst: 09-07-2007 11:24
[84058]Aan distributiezijde zit een grote ronde afdichtplug (ongeveer 63mm). Deze plug dekt als het ware de aandrijfas v.d. brandstofpomp af. Deze plug is er spontaan uit gevallen tijdens het rijden. Wie kan ons zeggen hoe dit
heeft kunnen gebeuren. Het lijkt ons het vestandigst om er een nieuwe plug in te monteren. Is hiervoor ook een speciaal montagevoorschrift ?. (P.s. de plug zit en gewoon in geperst).