3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-12-2005 20:15
[43948] Als de auto stationair draaid met warme motor gaat het olie lampje branden. als ik iets gas geef gaat het lampje weer uit. er zit genoeg olie in de motor. heeft iemand een idee hoe dit komt? groeten guido