Geplaatst: 09-07-2007 20:15
[84088]aandrijfas links(korte) wil niet uit versnelingsbak.alle mogelijke middelen geprobeert (opgespannen en gekopt,dikke trekker erop gemonteerd niets nada niet lossen.(heeft half jaar geleden links redelijk zwaar ongeval gehad daar mischien iets mee te maken?)er zit ook veel speling op maar lekt niet?we zien als enigste oplossing boite eruit en opendoen,maar kan ik ze openen met dat stuk cardan erin?alvast bedankt