Geplaatst: 10-07-2007 12:11
wie heeft ervaring met vv van turbo? Bij 45000 km is er door renault voor garantie een nieuwe turbo gemonteerd en zijn div. componenten gespoeld / gereinigd nu bij 95000km veel rook (verbrande olie) weer turbo kapot geen garantie/coulance renault volgens dealer. Wij gaan turbo vv en evt leidings etc maar kat zit ook vol is te reinigen ,wie heeft ervaring want de levensduur is extreem laag vd turbo vinden wij.
graag hoor ik van iemands bevindingen omtrent dit probleem.