Vraag over airbag storing!

4 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-07-2004 11:34

[15954] Lampje brandt van airbag, systeem uitgelezen en geeft volgende aan, B.AIRBAG ONST.MECH WEERSTAND HOOG. Nu is even de vraag of dit de complete airbag is of de ring tussen airbag en stuur, wie kent dit probleem?? Laats ook al een keer gewist toen enkele weken geen last gehad en nu is de code niet meer te wissen. Dus er is iets defect. P.s. de auto heeft 1 airbag. Alvast bedankt.

Gr Roy