3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-07-2004 16:12
[16125] De aanjager werkt niet meer zowel op airco stand als normaal de knop voorruit verwarming doet het trouwens ook niet ,??