stuurhuishoes

2 reacties

Merk
Citroën
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-08-2004 19:14

[16402] Hallo,

Ik ben bezig om bij een xantia 1.8i uit 93 een rechter stuurhuishoes te vervangen en nu loop ik tegen een probleempje aan.Namelijk, hoe krijg je die ring met tapeind eraf waar de spoorstang aanvast zit.Zolang deze erop zit kan ik de hoes er niet op of af schuiven.De stuurcilinder die aan het tapeind zit heb ik al los.Moet je die ring met spoorstang er soms afdraaien ofzo.Ik heb het nog niet geprobeert omdat ik niets wil afbreken.

Groeten Art.