Geplaatst: 21-09-2007 23:16
[88982]hallo
weet er iemand of het mogelijk is bij deze sprinter een W213 van 2002 een klassiek bedradingset te plaatsen op de achterlichten of moet het een
origeneel bekabelingset zijn dat tot van voor getrokken moet worden,heb een origeneel bekabeling liggen maar er zijn allemaal bakken achter in gemaakt dus wil je het netjes afwerken kan ik de hele boel afbreken,graag ervaringen hier om trend,
groeten davy