Geplaatst: 14-08-2004 15:59
[16773] Klant komt vanmorgen met de auto langs want hij trekt niet meer en het EPC lampje brandde toen.Ik start de auto en natuurlijk geen EPC lampje dat brandt en ook loopt de auto als een zonnetje.Vanmiddag komt hij weer langs en meld dat het de hele dag is goedgegaan, maar dat het lampje weer brandt en de auto weer niet trekt.Epc geeft aan een fout in het inspuitsysteem.Maandag maar eens uitlezen, maar wellicht zijn er jongens die een idee hebben wat het probleem zou kunnen zijn.Moet erbij zeggen dat de klant 80 jaar is en altijd rustig rijdt met veel relatief korte stukjes.