Inhouden en te weinig vermogen op benzine.

35 reacties

Merk
Volvo
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-08-2004 22:13

[17291] Motor houdt in en heeft te weinig vermogen op benzine.

Lambda waarde veel te hoog, dus mengsel veel te arm.

Lambda sensor is vernieuwd. Brandstoffilter is vernieuwd. Geen vacuumlekkage o.i.d. Storingslampje brandt niet.

Brandstofdruk gemeten, deze is goed.(3 bar)

Wanneer je de brandstof retour slang afsluit zodat de brandstofdruk verhoogt wordt naar +/- 5 bar, loopt de motor mooi rond en is het vermogen ook goed.

Iemand misschien een idee?