Te hoog toerental stationair.

2 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-08-2004 13:49

[17345] Zo nu en dan blijft de motor stationair te snel draaien. We hebben dit probleem bij een 1600 en een 1800 motor.

Wie heeft een suggestie ???.