Geplaatst: 03-09-2004 22:47
[17431] Weet iemand van jullie of er gekende problemen zijn met het Carminat navigatie systeem.
Alles werkt wel maar er verschijnt geen kaart enkel een wit vlak met een pijltje erop dat beweegt in de richting waar het voertuig rijdt. Alsook blijft het zandlopertje draaien. Heb reeds GPS antenne vervangen alsook met nieuwe originele cd van 2004 geprobeert maar helpt niet. Okk heb ik het lensje proper gemaakt, maar mocht niet baten.
Graag wat hulp van de Renault jongens
bedankt