Geplaatst: 11-09-2004 19:01
[17754] Heeft iemand ervaring met een 1.6. 16v zetec die als je hem net heb gestart goed loopt maar na 25 meter gereden te hebben, hoor je een klepstoter tikken als je het gas los laat, valt hij stationair terug hoor je niets, ook niet bij meer gas geven, heb je 5 minuten gereden hoor je hem ook niet meer.
Heb de goede olie erin 5w30, en de oliedruk is ook goed.....