lampje motor

3 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Omega-B
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.2
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-12-2005 11:22

wij hebben een omega b 22td staan waarbij het lampje van de motor af en toe brandt . Alles gecontroleerd van vacuum en ok . UITEINDELIJK inlaat opgengedaan en daar was 1 van de wervelkleppen afgebroken en lag voor de inlaatklep . ZOU dit de oorzaak kunnen dat het lampje brandt ? EN GEBEURT dit nog bij deze 2000 of 2200 dieselmotoren ?

IK heb zelf als eens deze kleppen via onderdruk afgesloten bij een andere wagen en het lampje brand dan niet