Geplaatst: 11-12-2005 11:22
wij hebben een omega b 22td staan waarbij het lampje van de motor af en toe brandt . Alles gecontroleerd van vacuum en ok . UITEINDELIJK inlaat opgengedaan en daar was 1 van de wervelkleppen afgebroken en lag voor de inlaatklep . ZOU dit de oorzaak kunnen dat het lampje brandt ? EN GEBEURT dit nog bij deze 2000 of 2200 dieselmotoren ?
IK heb zelf als eens deze kleppen via onderdruk afgesloten bij een andere wagen en het lampje brand dan niet