3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-12-2005 21:13
[44389]
De bandenmaat van mijn astra is 175.65.14
Nu wil ik winterbanden plaatsen met de maat 175.80.14.
Mijn vraag is of ik dit ongestraft kan doen.
Raymond