5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-12-2005 18:42
als motor stationair draait
en je geeft dan gas
dan knijpt de turboslang van interkoeler samen
en spuit het olie overal weg
wat kan dit wezen