Geplaatst: 12-12-2005 10:15
[44410] Het betreft hier een A3 1.8 turbo met een AUM motor.
De eerste klacht was dat er soms geen gas gegeven kon worden.
Nadat het motorstoringslampje is gaan branden heeft deze klacht zich nietmeer voorgedaan.
Uitgelezen 17545 brandstof afstelling stationair te rijk(de viergastest is goed)
17705:turbosysteem drukval.
Na de storingen gewist te hebben gasklephuis gereinigd en slangen van torbo gecontroleerd,alles ziet er goed uit.
Proefrit gemaakt en er komen geen storingen terug maar of dit zo blijft vraag ik me af.
Herkent iemand dit en heeft wellicht een tip?