Geplaatst: 12-12-2005 21:59
[44469] Heb een brava 1.6 16v staan loopt slecht stationair slaat soms uit heb viergas gemeten en hij stond te rijk stationair,op toeren goed maar als hij stationair loopt is net of slaat er soms een cilinder over,heb even van andere auto snel bobine met kabels gebrobeerd ook niet.Nieuwe bougie's maar nee moest snel want klant wachte erop.
Lambdasensor waarde even gemeten en veel te hoog (rijk).Maar leek net of bleef er een klepstoter hangen want ja hij sloeg toch soms over.Heb toen nog snel motor even geflusht (schoongespoelt met forte en ja toen liep ie beter lambda weer normaal dus klant meegegeven.Maar volgende dag weer mis klant belde weer hij hokte stationair weer een beetje en sloeg uit mischien mensen een idee? krijg auto deze week waarschijnlijk weer.
Groet gerrit