Geplaatst: 05-07-2005 20:27
vanavond net nog transporter 1.9td binnengekregen gister had de klant hem gewoon weggezet alles ok wou vannavond niet aanslaan.
Draait snel rond bij starten, koelvloeistof peil ok. Snel distributie timing gekontroleerd ook ok. Heeft iemand al enige suggesties voor morgen. BVD