Geen communicatie met innenraum-bus W220

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
S-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
400 CDI
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-07-2006 11:24

[60266] Hallo,

Ik kan met de DAS kast geen communicatie krijgen met de innenraum bus, dit heeft als gevolg dat ik geen enkele stuurapparaat in de auto kan benaderen.

SRS, CDI, ESP enz. (motor-bus) kan ik wel benaderen.

Volgens mij zit het probleem in de EZS module dit omdat de DAS kast na mijn weten via het EZS communiceert met de innenraum bus.

Wie heeft dit probleem al eerder meegemaakt of weet de oplossing voor dit probleem.

Alvast bedankt.