Geplaatst: 20-07-2006 11:24
[60266] Hallo,
Ik kan met de DAS kast geen communicatie krijgen met de innenraum bus, dit heeft als gevolg dat ik geen enkele stuurapparaat in de auto kan benaderen.
SRS, CDI, ESP enz. (motor-bus) kan ik wel benaderen.
Volgens mij zit het probleem in de EZS module dit omdat de DAS kast na mijn weten via het EZS communiceert met de innenraum bus.
Wie heeft dit probleem al eerder meegemaakt of weet de oplossing voor dit probleem.
Alvast bedankt.