Geplaatst: 21-07-2006 11:32
hallo, wij hebben hier een mg-b lim.edition 1974 met su carburateurs,
deze wil niet lopen, wel ontsteking en brandstof druk, als wij benzine in de aanzuigbuis gieten dan loopt hij wel even. carburateurs hebben we gereinigd, compressie is goed, en de kleppen hebben we gesteld,
Wie kan mij hier mee verder helpen,
M.v.g. Pieter de Jager