Geplaatst: 22-09-2007 22:07
[89021]Deze auto kwam bij mij in de werkplaats, passat 1.8T 2002,
storingslampje brandt zo nu en dan,
uitgelezen en de storing p0411 kwam aan het licht, div. controles uitgevoerd maar kom er niet uit.
Wie kan mij hier verder mee helpen.
B.v.d.
Pieter de Jager
Autobedr.de Jager