Geplaatst: 22-09-2007 22:16
[89022]Dit is een probleem voor de echte oldtimer-monteur;
Na het plaatsen van 2 nieuwe koppelingspompen, de gever en de nemer
krijg ik het circuit niet ontlucht. Ik heb al op diverse manieren geprobeerd, toch heb ik geen resultaat.
Is hier een speciale methode voor handen?
Bedankt voor de hulp