Geplaatst: 26-09-2007 19:09
De motor heeft geen vermogen, hij is niet vooruit te sleuren.
De stang op de turbo van de waste gate zit niet geblokkeerd.
Geen foutcode (KTS570)
Als je gas geeft en je knijpt de turboslang naar inlaatspruitstuk dicht, komt er wat druk op maar volgens mij veel te weinig.
IEMAND?