Geplaatst: 28-07-2006 14:15
[60729] Hallo,
Motor slaat slecht aan en als hij aanslaat loopt niet alle cil. mee (lijkt zo)
Uitgelezen door dealer (gasklep pos. sensor hoge weerstand) vervangen
nog hetzelfde
onderhoud is goed o.a. bougie/filters/bougiekabels
Het gekke is dat hij zo nu en dan wel goed doet !!
Wie heeft een idee??
Henk en co