slaat soms slecht tot erg slecht aan, met rookontwikkeling

9 reacties

Merk
Hyundai
Model
H200
Type
Onderwerp
Motorcode
d4bf
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-07-2006 8:47

[60889] soms wil de motor slecht tot erg slecht aanslaan. Als die dan aanslaat is er erg veel rook ontwikkeling (vlgs klant). Helaas zelf nog niets vernomen. De dealer heeft een aanpassing aan de bedrading van de pomp gedaan maar dit heeft niet geholpen. Ons revisie bedrijf tav pompen en verstuivers adviseert om de retour opbrengst van elke verstuiver op te meten, maar dit is in gemonteerde toestand niet mogelijk daar de retour brandstof via een gallerij loopt. Er zit een elektronische pomp op (doet mij denken aan een EPIC pomp van bosch).

km. stand is 84000 km. bj 2001, klant heeft hem net elders aangeschaft en heeft geen historie of garantie. Iemand een idee???