Geplaatst: 27-09-2007 20:37
[89372]Hallo
Ik heb een auto binnen waarvan de klant klaagd dat de auto inhoud en ze hebben het idee dat de auto af wil slaan. Ik heb de storing zelf niet kunnen waarnemen.
Bij uitlezen van de auto krijg ik foutcode 17668 klep voor pompverstuiver cilinder 1 onaannemelijk signaal.
Is dit weer een probleem van de kabelboom in de kleppendeksel of is dit een ander probleem ?
Wie heeft ervaaring met dit.
groeten mark