Xantia 2.0 Break houdt in

3 reacties

Merk
Citroën
Model
Xantia
Type
Xantia
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0 16V
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-07-2007 20:29

Bij een koude start hoor je het al iets, hij staat een beetje te halen.
In elke versnelling kun je het merken, maar op de snelweg wordt het echt irritant: net boven 3000 o/m, rond de 110 km/u begint hij rukkerig te rijden. het gaat door tot iets boven de 120, net een hele vervelende snelheid!
Uiteraard geen foutcodes, het zou een mengselprobleem moeten zijn? auto heeft ca 180.000 gelopen.

Groeten, Ad