Geplaatst: 30-07-2007 20:29
Bij een koude start hoor je het al iets, hij staat een beetje te halen.
In elke versnelling kun je het merken, maar op de snelweg wordt het echt irritant: net boven 3000 o/m, rond de 110 km/u begint hij rukkerig te rijden. het gaat door tot iets boven de 120, net een hele vervelende snelheid!
Uiteraard geen foutcodes, het zou een mengselprobleem moeten zijn? auto heeft ca 180.000 gelopen.
Groeten, Ad