ESP lampje aan en ESP sprngt in zonder reden

4 reacties

Merk
Ford
Model
Scorpio
Type
Onderwerp
Motorcode
2.9 24v
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-04-2006 12:25

[54380] Als je rijdt met deze auto komt ongevraagd de ESP in, duwt je voet terug en esp-lamp gaat knipperen. Auto denkt dus in een slip te zijn geraakt. Probleem doet zich continu voor bij snelheden tussen 100-130 en als er over flinke hobbels wordt gereden.

Inmiddels zijn alle sensoren getest en 2 stuks vervangen, WDS geeft geen storing en ABS/ESP regelunit is ook reeds vervangen.

Dit alles zonder resultaat!

Herkent iemand dit? Of hebben julie nog suggesties?