Geplaatst: 19-04-2006 12:25
[54380] Als je rijdt met deze auto komt ongevraagd de ESP in, duwt je voet terug en esp-lamp gaat knipperen. Auto denkt dus in een slip te zijn geraakt. Probleem doet zich continu voor bij snelheden tussen 100-130 en als er over flinke hobbels wordt gereden.
Inmiddels zijn alle sensoren getest en 2 stuks vervangen, WDS geeft geen storing en ABS/ESP regelunit is ook reeds vervangen.
Dit alles zonder resultaat!
Herkent iemand dit? Of hebben julie nog suggesties?