Geplaatst: 19-04-2006 21:58
Hallo, Het betreft een audi 90 2.3i motor-code NG. Het probleem is dat hij met koude motor op 3 cilinders loopt bij stationair toerental. Als je een klein beetje gas geeft loopt hij wel goed. Er zitten net nieuwe bougies en bougie kabels op. Daar kan het dus niet aan liggen (deze waren nl. heel slecht). Heb het Co al bij gesteld ( had nl. bij warme motor 4% Co). Dit heeft echter niet geholpen voor het slechte lopen bij koude motor. Kan iemand mij ook vertellen of je deze auto ook kunt uitlezen en waar ik de uitlees stekker aansluiting kan vinden? Deze zit nl. niet in de relais kast links voor onder de voor ruit.
Alvast bedankt.