Geplaatst: 30-07-2007 20:37
[85411]Ik wil een stuur vervangen omdat de buitenrand versleten raakt.
Accu spanning er dus af, want er zit een plofzak in.
heb al voorzichtig langs de bovenrand "gevoeld" maar het lijkt mij van achteren met twee schroeven vast te zitten. voordat ik dus verder ga: is dat zo, en is het torx of kruiskop?
Groeten,
Ad