Geplaatst: 22-04-2006 9:41
Hallo ik heb een vr6 die tot nu toe in een week 2 keer is stilgevallen dit is beide malen binnen 3 km gebeurd dus met redelijk koude motor.
de auto begint eerst te stotteren en verliest het vermogen , valt dan stil en start niet meer .
heb wel kunnen controleren of auto vonkt , auto vonkt niet .
na 10 minuten start de auto weer.
auto heeft een convensionele ontsteking met hall-gever en een lichte olielekage naar het verdeelhuis , hallgever is droog.
komt iemand deze klacht bekend voor ?
Auto start inmiddels helemaal niet meer , krijg wel spanning op de bobine en ook een signaal gemeten met een multimeter .
weet alleen niet of singaal sterk genoeg is.