Geplaatst: 12-07-2007 16:51
[84259]Hallo,
heeft iemand het wel eens meegemaakt dat een nubira blijft inhouden bij constante snelheid.
we hebben al de massa's nagekeken, bougie met kabels vervangen, brandstoffilter vervangen, gasklep en stappenmotor gereinigd en opnieuw ingeleerd, reflash bestand ingeleerd.
dit alles wilde niet helpen, zit nu te denken aan de egr-klep om daar een plaatje tussen te zetten.
wilde even weten of iemand zoiets had meegemaakt en/of het helpt.
groeten,
Peter