Geplaatst: 25-04-2006 20:07
[54863] Een klant van ons heeft een astra van 2003 met het probleem dat als je van zijn 2 naar zijn 3 schakelt en dan weer gaat rijden hij de auto slecht vindt acceleren ,zelfs wel inhouden en stotteren.
Ik heb er mee gereden maar als de monteur rijdt dan doet hij het niet je kent het wel.
Dit is echt geen zeikert en ik geloof de man direct maar wat nu ?
Het probleem doet zich alleen voor met een warme motor ,en hij heeft de wijziging met de dichtgestopte EGR Klep al gehad incl. nieuwe software.
Wel is het zo dat toen de EGR Klep was vervangen/dichtgestopt de auto 3 dagen als een stier heeft gereden, de klant was zeer tevreden maar het duurde niet lang of het was weer zover.
Weet iemand nog iets of moet hij er mee leren leven ?