4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-10-2004 14:21
Hoi allemaal, deze passat houdt in(stoterig) bij optrekken, al een nw. luchtmassamtr geprobeerd maar dat helpt niets.het betreft hier een AVB-Motor