Geplaatst: 20-10-2004 9:15
[19582] Bij het nemen van een linkerbocht is er een hinderlijke resonantie aan de rechtervoorkant.
Voorwiellager, motorsteun, steunlager van de aandrijfas zijn al vervangen zonder resultaat.
Wie heeft dit al eens aan de hand gehad?