Slaat na paar sekonden af

7 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
Partner
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-10-2004 17:38

Partner diesel met een D9b motor en Lucas brandstofpomp begon slecht te lopen en sloeg af.Klant kreeg hem weer aan de praat en wist de garage te bereiken.Om het hele brandstofsysteem uit te sluiten hebben we een paar leidingen rechtstreeks verbonden met een los tankje.Auto slaat aan en loopt goed,maar na een paar tellen is de brandstof op en slaat hij af.Even wachten en weer hetzelfde.Distributie staat ook goed.

Er is een paar weken geleden een nieuwe afslagstop gemonteerd vanwege lekkage.Deze werkt ok goed.Vrezen voor de brandstofpomp.

Heeft iemand ervaring met deze brandstofpompen? Auto heeft 280.000 km gelopen.