Geplaatst: 25-10-2004 22:47
[19837] Hallo,
Ik heb een vraag, namelijk:
Is het mogelijk om zodanig een (diesel)turbo om te bouwen/leiden dat het heel duidelijk afblaast (voor show's)???Ik heb dit een keer gezien op een "vw-treffen", men had een slang ontkoppeld en ergens weer aan vast gekoppeld???
Weet iemand hoe ik dit precies kan doen bij een vw passat TDI uit 1997? En leverd dit geen motorschade op?
Met vriendelijke groet,
user: Azazel