foutcode blijft terugkomen

3 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-10-2004 22:22

[20098] hallo

heb hier een signum staan en daar blijft een probleem inkomen

de foutcode p0638 negatieve afwijkingcircuit gasklepregeling aanwezig/nietaanwezig

p0638 stroomkring elektronische gasklepsensor ingangsignaal te hoog niet aanwezig/aanwezig

brandstofpomp is vervangenvacuum gecheckt nieuwe turbo

div test uitgevoerd

wie heeft dit eerder meegemaakt of heeft er een oplossing voor

alvast bedankt