Geplaatst: 31-10-2004 22:22
[20098] hallo
heb hier een signum staan en daar blijft een probleem inkomen
de foutcode p0638 negatieve afwijkingcircuit gasklepregeling aanwezig/nietaanwezig
p0638 stroomkring elektronische gasklepsensor ingangsignaal te hoog niet aanwezig/aanwezig
brandstofpomp is vervangenvacuum gecheckt nieuwe turbo
div test uitgevoerd
wie heeft dit eerder meegemaakt of heeft er een oplossing voor
alvast bedankt