Geplaatst: 02-11-2004 21:32
[20179] De motor van deze Xantia loopt gewoon slecht.
Geen vermogen,geen trekkracht komt niet op toeren, stationair zeer slecht.Ook start hij heel moeilijk en het CO gehalte is zeer laag.
Wie heeft een idee wat o.a. de oorzaak kan zijn.