Geplaatst: 07-07-2005 16:50
[34492] Hoi heren, kan ik op 1 of andere manier dit systeem uitschakelen of omzijlen zodat ik de auto gewoon weer op slot kan doen met de sleutel zodat het alarm niet meer aan gaat? bij de rover kunnen ze hem nml niet uitlezen daar hebben ze geen software meer voor dit bouwjaar. Wie kan mij helpen dit op te lossen? avast vriendelijk bedankt.
gr ramon