afstand bediening kapot atart onderbreker blijft aan

3 reacties

Merk
Rover
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-07-2005 16:50

[34492] Hoi heren, kan ik op 1 of andere manier dit systeem uitschakelen of omzijlen zodat ik de auto gewoon weer op slot kan doen met de sleutel zodat het alarm niet meer aan gaat? bij de rover kunnen ze hem nml niet uitlezen daar hebben ze geen software meer voor dit bouwjaar. Wie kan mij helpen dit op te lossen? avast vriendelijk bedankt.

gr ramon