schiet uit de versnelling

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-07-2005 20:34

[34447] deze auto schiet uit de 2de en 4de versnelling,naar onze mening hebben we de pook goed afgesteld,en de blokkeerstift vervangen die boven op de versnellingsbak zit,de motor-ophangrubbers gecontroleerd maar probleem blijft,kent iemand dit probleem of heeft iemand een idee wat nog te controleren voor dat de bak gedemonteert wordt.

groeten albert