Geplaatst: 06-07-2005 20:34
[34447] deze auto schiet uit de 2de en 4de versnelling,naar onze mening hebben we de pook goed afgesteld,en de blokkeerstift vervangen die boven op de versnellingsbak zit,de motor-ophangrubbers gecontroleerd maar probleem blijft,kent iemand dit probleem of heeft iemand een idee wat nog te controleren voor dat de bak gedemonteert wordt.
groeten albert