Geplaatst: 11-07-2005 23:20
Ik heb een BMW 318 4 cilinder uit 1992 staan met een distibutie riem waar enkele tanden af zijn. Lopen doet hij dus niet meer. Nu is mijn vraag. Is er altijd motor schade of loont het de moeite om eerst een nieuwe riem te plaatsen en te kijken of je eens geluk hebt.Dan nog iets .Waar staan de merktekens ,en zijn ze duidelijk te zien.?
gr Cor