1.4 polo (lpg) benzine/gas probleem

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-07-2005 11:08

[34715] Een goede kennis van me heeft een polo van 95 op lpg.

Nu is het probleem dat wanneer hij boven een snelheid van 120 kmu komt, de auto na ongeveer 5 a 6 kilometer vanzelf overschakeld op benzine. Hij moet dan terug naar een snelheid van ca 95 kmu, en dan weer handmatig naar benzine schakelen, en dan weer naar gas om weer op gas te rijden.

De groene ledjes gaan allen uit, de oranje led begint rood te knipperen, de auto begint te pruttelen (even maar), en hij rijdt op benzine.

Wie heeft er een eventueele suggestie op dit probleem.

Ok, Niet harder dan 100 rijden zou ik ook zeggen....