Geplaatst: 18-07-2005 8:24
[35018] hallo collega.s ik krijg een polo binnen met dit probleem.
nou zijn der meer topics met dit probleem, en het schijnt dat dit uit het gasklephuis komt.
Mijn vraag is dan ook hoe wordt dit gasklephuis smerig, de benzine en lucht worden gefilterd, wat moet er dan smerig zijn.
Alvast bedankt op jullie reactie