afslaan tijdens rijden.

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-07-2005 8:24

[35018] hallo collega.s ik krijg een polo binnen met dit probleem.

nou zijn der meer topics met dit probleem, en het schijnt dat dit uit het gasklephuis komt.

Mijn vraag is dan ook hoe wordt dit gasklephuis smerig, de benzine en lucht worden gefilterd, wat moet er dan smerig zijn.

Alvast bedankt op jullie reactie