Geplaatst: 02-05-2006 13:16
[55332] Ik heb hier een VW golf tdi in de werkplaats en na plankgas geven voor de roetmeting begint hij raar te lopen, op 3 cil en erg veel blauwe rook.Kan dit ook aan de regelnaald verstuiver liggen? Kent iemand dit probleem?
M.v.g. Pieter de Jager