Geplaatst: 31-07-2007 12:08
[85460]Sinds kort heeft de clio startproblemen, bij de koude start, bij de eerste keer starten slaat hij heel even aan, om vervolgens weer uit te vallen.
De tweede poging slaat de auto meteen aan.
Dingen die al vervangen zijn: de bougies, en heb al 2 maal toe een flesje injectie systeem reiniger aan de brandstof toegevoegd.
Vindt de auto ook stationair niet al te netjes lopen, het lijkt net of de motor dan een slag overslaat (bij de uitlaat te horen), maar de motor reageert goed op het gaspedaal, en onder de motorkap is ook niks raars te horen.
Alvast bedankt voor uw reaktie.